🎓 Αποχαιρετιστήρια Εκδήλωση Γ΄ Λυκείου 2026
Μια βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, χαμόγελα και όνειρα
Σε μια ζεστή και ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια εκδήλωση της Γ΄ Λυκείου του ΓΕΛ Ελευθερίου Βενιζέλου, σηματοδοτώντας το τέλος μιας όμορφης σχολικής διαδρομής και την αρχή ενός νέου ταξιδιού για τους αποφοίτους μας.
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν στιγμές χαράς, συγκίνησης και υπερηφάνειας, θυμήθηκαν όσα έζησαν μαζί και αποχαιρέτησαν μια χρονιά γεμάτη εμπειρίες, δημιουργικότητα, εθελοντισμό, εκπαιδευτικές δράσεις, εκδρομές, διακρίσεις και συνεργασίες.
Στο πλαίσιο της βραδιάς προβλήθηκαν τρία βίντεο που αποτυπώνουν τις σημαντικότερες στιγμές της σχολικής μας κοινότητας και θα παραμείνουν ως ένα όμορφο ψηφιακό αποτύπωμα μιας ξεχωριστής χρονιάς.
🎬 Οι δράσεις της σχολικής χρονιάς 2025-2026
Εκπαιδευτικές δράσεις, εθελοντισμός, εκδηλώσεις, διαγωνισμοί, εκδρομές και όλες οι όμορφες στιγμές που έδωσαν ζωή στο σχολείο μας.
🎓 Γ’ Λυκείου 2026 | Οι στιγμές που θα θυμόμαστε
Ένα μικρό ταξίδι στις στιγμές που μοιραστήκαμε: μέσα στις αίθουσες, στις εκδρομές, στις δράσεις, στα γέλια, στις αγωνίες και στις μικρές καθημερινές στιγμές που έγιναν αναμνήσεις.
🤍 Πανελλήνιες τέλος… τώρα αρχίζει το ταξίδι!
Ένα μουσικό αφιέρωμα γεμάτο πρόσωπα, χαμόγελα και εικόνες από τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου. Ένα μικρό ενθύμιο μιας διαδρομής που ολοκληρώθηκε και μιας νέας που μόλις ξεκινά.
Κάθε σχολική χρονιά αφήνει πίσω της στιγμές που δύσκολα χωρούν σε λίγες εικόνες ή σε λίγα λεπτά βίντεο. Είναι όμως αυτές οι στιγμές που χτίζουν φιλίες, γεννούν εμπειρίες και δημιουργούν αναμνήσεις που θα συνοδεύουν τους μαθητές μας σε κάθε νέο τους βήμα.
Αγαπημένα μας παιδιά, σας ευχόμαστε να κρατήσετε πάντα μέσα σας τη χαρά της δημιουργίας, τη δύναμη της προσπάθειας και την αξία της συνεργασίας. Να προχωρήσετε με τόλμη, αισιοδοξία και πίστη στα όνειρά σας, γνωρίζοντας ότι το σχολείο σας θα είναι πάντα ένα κομμάτι της ιστορίας σας.
Καλή συνέχεια στο ταξίδι της ζωής σας!
🤍🎓✨


















